Zakładki

poniedziałek, 17 lutego 2014

urodzinowe inspiracje

Wielkimi krokami zbliżają się urodziny Żuka. Do imprezy zostało nam 5 dni. Przez długi czas nie wiedziałam jak się wziąć za te urodzinki, co zrobić i wogóle. Pierwsza w moim życiu taka impreza. Mogłam pójść na łatwiznę i zrobić przyjęcie w restauracji ale postanowiłam, że zrobie wszystko sama.

Przyjęcie będzie bardzo małe i robimy je w domu. Dobrze się złożyło bo udało nam się sprzedać narożnik z naszego "salonu" i teraz mamy dużo miejsca na stół.
Imprezka będzie utrzymana w klimatach safari. Na początku chciałam zrobić w niebieskich odcieniach jak to dla chłopca ale Żuk bardzo lubi zwierzaki. Jak tylko pokarzemy mu książeczkę o zwierzątkach z Afryki to siada i przegląda kartki i cieszy się jak mężulo naśladuje głosy lwa i małpki. Dlatego postanowiłam, że zagoszczą u nas dzikie zwierzęta. Ale nie bedzie to w amerykańskim stylu, z przepychem i wszystkim z motywem zwierzęcym. Będą dominować kolory niebieski, zielony i biały. Zwierzęta będą na torcie, na babeczkach i kubeczkach do picia. Reszta będzie jednokolorowa.

Najbardziej boję się tortu. Wiem już jaki biszkopt i jakie nadzienie ale boję się dekorować to cudeńko. Nie wiem jak to będzie nigdy wcześniej nie używałam gotowych bloków cukrowych i nie wiem jak z nimi pracować. Mam nadzieję, ze wszystko się uda i Żuk tego dnia będzie przeszczęśliwy.

A oto kilka inspiracji (zdjęcia - www.google.pl i www.pinterest.com)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz