Zakładki

sobota, 4 stycznia 2014

Żukowa szafa

Przez te kilkanaście dni spędzonych w Polsce kupiłam Żukowi kilka ubranek na sezon wiosenny. Mam nadzieję, że taki będzie a nie zima, zima i lato ;-). Narazie wszystko wskazuje na to, że zima przyjdzie marcu i będzie trwała do czerwca ale narazie nie ma co nad tym myśleć.

Wszystkie ciuchy kupiłam w rozmiarze 12-18 m-cy na 86 cm. Zuk rośnie szybko i lepiej troszkę podwinąć nogawki niż mają być zakrótkie.


 
 Dwa pierwsze zdjęcia to H&M ogrodniczki i body. Muszę powiedzieć, że te ich bodziaki są naprawdę super. Żuk ma w swojej szfie kilka sztuk i rosną razem z nim. Ma jedne na rozmiar 4-6 m-cy i ciągle są na niego dobre a nie są rozciągnięte ani powyciągane. Naprawdę dobre gatunkowo i są w promocji "dwa w cenie jednego"



 
Trzy powyższe zdjęcia to Zara baby. Dresiki wyszperałam na przecenie za 25 zł. A pozostałe dwie sztuki kupiłam w normalnej cenie. Moje serce skradły te w "melanż" (nie wiem czy to poprawnie ;-D) są bardzo miłe w dotyku.

Więcej nic nie będę kupować, bo mamy tylko bagaż podrtęczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz