Zakładki

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

hug me

Jakiś czas temu brałam udział w konkursie u Karolinki z bloga wiat według Maksa http://9miesiecyzbrzuchem.blogspot.com/ ale niestety nie byłam tą szczęściarą, która wygrała. Nagrodą był piękny kocyk, który wykonała Pani Beata z Hug me.

Zakochałam się w tym kocyku i korzystając z okazji,że jestem w Polsce zamówiłam kocyk dla Żuka. Gdy weszłam na stronę HUG me http://www.hugme.pl/ mało co nie dostałam oczopląsu. Jest tam wszystko co jest potrzebne mamie i dziecku do szczęścia.

Po długim przeglądaniu strony wkońcu wybrałam kocyk dla Żuka. Zdecydowałam się na granatowy z sowami.

W piątek odebrałam przesyłkę i kocyk jest już z nami. Jest bardzo starannie wykonany, w pięknych kolorach. Ma wiele zastosowań, można używać go jako kocyk ale również jako matę dla dzieciaczka podczas zabaw. Naprawdę jest wspaniały i polecam każdemu.



 
 
 Kocyk testowaliśmy odrazu. Muszę powiedzieć, że Żuk polubił swój nowy kocyk. Poniżej kilka zdjęć, przepraszam za jakość ;P


o mamuś jaki on jest milusi w dotyku



 
 
A na koniec żuk zmęczony testowaniem smacznie zasnął.

2 komentarze: