Zakładki

piątek, 22 marca 2013

Pierwszy dzień wiosny

21-03 PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY//??!!!!!!! Ale gdzie ta wiosna????? U nas zimno i wietrznie, popaduje sobie na przemian śnieg lub deszcz czasem świeci słońce. Ja chcę żeby było już ciepło!!!!!
Mam dość ubierania malucha w kombinezony, przykrywania go kocem, grubych czap. Chcem słońca i ciepłego powietrza.
Cała wyprawa na spacer jest mega męcząca. Ubranie malucha i potem siebie, wyprowadzenie wózka, a do tego ta cholernie mała gondola powoduje u mnie atak histeri. Jak ubieram małego w cieplejsze śpiochy i czapeczki to już jestem zgrzana i zmęczona, później walczę z założeniem kombinezonu ale najgorsza walka to włożenie tak zapakowanego maluszka w gondolę. W takim stroju ledwo co mieści się w gondoli a jeszcze kocyk i futerał na wieżch. Dramat żałuję, że kupiłam ten wózek ale teraz już nic nie zrobie i muszę się męczyć. Potem wyprowadzenie wózka z domu, szybko wskakuje w kurtkę i jesteśmy gotowi. Niewspomniałam o tym, że maluszek zazwyczaj ostro protestuje płacząc i prężąc się przy ubieraniu, wtedy ja jestem już upocona i cała czerwona.
Ale jak jesteśmy już gotowi wyruszamy sobie na spacerek. Maluszek zazwyczaj śpi, czasami troszkę się kręci. Chodzimy sobie przeważnie 1,5 godzinki, nie dłużej bo na razie wiosny nie ma i pogoda daje popalić.  Z tego co zapowiadają w najbliższym czasie pogoda się nie poprawi a nawet może się pogorszyć. Cóż witaj wiosno!!!!!!
A to dowód, że wiosna powoli i nieśmiało się pokazuje

1 komentarz:

  1. Mnie też męczyły te wyprawy w gondoli, wraz z nadejściem wiosny z ulgą pożegnałam wózek na korzyść chusty, z której nie rezygnowałam aż do roczku.

    OdpowiedzUsuń