Zakładki

środa, 6 marca 2013

tak na szybko

Brak czasu na wszystko. Nasz Pupuś jest przesłodki i kochany ale pochłania cały nasz czas, do tego są z nami moi rodzice, z którymi chcę spędzić jak najwięcej czasu. Nie potrafię jeszcze się zorganizować, rana po cesarce prawie zagojona ale ciągle ją odczuwam i nie wszystko mogę jescze zrobić. Nocki bywają ciężkie ale przetrwamy. Rodzice bardzo dużo nam pomagają, bardzo się cieszę, że są u nas. Dzięki nim mam czas iść z mężem na spacer i złapać oddech. Czasami wydaje mi się, że nie dam rady ogarnąć tego wszystkiego jak mąż wróci do pracy a rodzice do domu. Powoduje to u mnie duży smutek i myślę o tym cały czas. Przeraża mnie to ale mam nadzieję, że zbiorę się w sobie, ogarnę wszystko i będe mogła sobie zaplanować jakoś dzień.
Ciekawe czy wszystkie mamy tak miały na początku, że brakowało im czasu na wszystko i martwiły się o to czy dadzą radę. Mam nadzieję, że nie jestem jedyną która ma takie obawy.

4 komentarze:

  1. Agatko, dlaczego mialas cesarke, wczesniej pisalas ze dziecko bylo zle ulozone, to z tego powodu? Zycze ci duzo zdrowia i mysle ze pewnie kazda nowa mama ma stracha na poczatku, super ze masz rodzicow i meza, ktorzy ci pomagaja. xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mam od nich wielką pomoc. A cesarkę miałam dlatego, że doszłam do 9 cm i Kacperek nie chciał wyjść. Próbowałam przeć nawet na stole operacyjnym ale nie dało rady. Więcej opisze jak będę miała troszkę czasu. pozdrawiam

      Usuń
  2. Z każdym dniem będzie lepiej. Na razie odpoczywaj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń