Zakładki

środa, 24 kwietnia 2013

2 miesiące

     Mój kochany maluszek w poniedziałek skończył dwa miesiące. Dwa długie i jednocześnie krótkie miesiące. Długie, kiedy maluszek męczy się z kupą i nie chce spać. Krótkie i szybkie kiedy jest radosny, bawimy się i gadamy, wtedy czas pędzi nieubłagalnie.

Mój pupuś potrafi:
  • wodzić oczkami za przedmiotem,
  • reaguje na głosy, choć nie zawsze,
  • gaworzy,
  • podnosi główkę wysoko kiedy leży na brzuszku, chociaż nie jest to jego ulubiona pozycja,
  • wali kupy i siku z pedkością  światła, chociaż kupa sprawia wiele problemu,
  • uśmiecha się coraz częściej i coraz bardziej świadomie,
  • płaczem wymusza cycusia,
  • uwielbia się kąpać ale nie cierpi się ubierać, a zwłaszcza czapki,
  • śpi słodko gdy chodzimy na spacerki, a spacerujemy po 2 lub 3 godzinki,
  • reaguje na dźwięk grzechotki,
Co do wagi i wzrostu to aktualnie nie wiem. Dwa tygodnie temu ważył 5100 i mierzył 57 cm.

     Jestem bardzo szczęśliwa gdy budzę się rano i widzę jego piękny uśmiech, wynagradza mi to wszystko. Te nieprzespane noce, kolki, problemy z kupą i inne przykre rzeczy.
Gdy obserwuję go nocą jak śpi i robi te swoje minki to odrazu nie chce mi się spać. Kocham tego mojego synusia.
mój pupuś ćwiczy podnoszenie główki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz