Zakładki

czwartek, 25 kwietnia 2013

Spacerek

     Każdego dnia spacerujemy z Kacperkiem i szukamy wiosny. Dni są już coraz dłuższe i słonko świeci coraz mocniej ale niestety nie jest u nas tak cieplutko jak w Polsce. Jak oglądam polską pogodę i widzę te temperatury to aż mi się płakać chce bo u nas pomimo słonka ciągle czuć mroźne powietrze. A ostatnio przez dwa dni spacerowaliśmy tylko po godzince bo wiało tak strasznie, że jak był podmuch to cofało mnie i wózek do tyłu.
    Dziś już było troszkę lepiej, na zmianę świeciło słonko lub padał deszcz. Chodziliśmy z Kacprem i szukaliśmy wiosny a o to co udało nam się znaleźć. Kilka zdjęć ze spacerku:

 
 
 
     Dziś w nocy, w sumie to nad ranem, Kacperek dał nam popalić. O godzinie 2.30 obudził się, nakarmiłam go i przewinełam i obudziłam męża żeby ululał maluszka i wtedy się zaczeło. Kacprowi w głowie nawet nie było spanie tylko gaworzenie i zabawa. Położyliśmy go do łóżeczka, bo nie mamy siły już go długo nosić na rękach, i włączyliśmy karuzelę. Maluszek leżał do 6 rano i podziwiał zwierzaczki, które się nad nim kręcą, śmiał się i gaworzył. A my padaliśmy na twarz, chciało nam się spać brakowało nam już sił. ale jak trzeba to trzeba, oczy na zapałki i czekaliśmy kiedy nasz maluszek zaśnie :-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz