Zakładki

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Małe dzieci mały kłopot....

     Och mój maluszek od trzech dni zmaga się z kupą. Problem nie w tym, że nie może jej zrobić tylko, że zanim ją zrobi płacze przeokrutnie. Pręży się, wygina, pedałuje nóżkami a przy tym płacze tak, że niczym nie można go uspokoić. Czasami nawet cycuś nie pomaga. A takich kup robi kilka dziennie. Męczymy się wszyscy, maluszek bo nie może kupki zrobić i ja bo nie mogę mu pomóc. Nie jadłam nic nowego, wprowadziłam kawę inkę i może to jest powodem???? Nie wiem już co robić nie można tego zgonić na skok rozwojowy.

     A tak poza tym zauważyłam ostatnio, że chyba mam coraz mniej mleka. Maluszek coraz częściej jest głodny. Do tej pory miał przerwy po 2,5-3 godziny a teraz czasami nie wytrzymuje nawet 2-ch godzin. Nie wiem czemu???? Wydawało mi się, że im dzieciaczek starszy tym je bardziej regularnie ale chyba nie mój. Co chwile słysze od mam, że ich dzieci pzesypiają już całe noce a mój okruszek ciągle budzi się. Ostatnio nawet częściej, dwa razy w nocy to normalka. Nie wiem co się dzieje. Może mój pokarm jest za chudy, jak to wszyscy mi mówią do okoła. Myślę o tym, żeby dać mu MM chociaż jeden raz w ciągu doby. Nie wiem czy to nie spowoduje, że mały nie będzie chciał więcej mojej piersi. Boję się też, że jak teraz ma takie problemy z kupą to co będzie jak dam mu MM.
Nie wiem już co robić.
mój maluszek ;-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz