Zakładki

czwartek, 4 kwietnia 2013

Pierwszy raz

Och w tym tygodniu mieliśmy kilka pierwszych razów!!! A co robiliśmy poraz pierwszy:
  • obcieliśmy paznokietki nożyczkami - muszę powiedzieć że nie jest to takie straszne jak myślałam. Oczywiście całą operację przeprowadziłam jak maluszek smacznie spał. Jego paznokietki są takie mięciutkie i malutkie i rosną w zastraszającym tępie,
  • pierwszy raz uśmiechnął się do mnie, nie wiem czy świadomie czy nie, ale jak do niego śpiewałam to uśmiechnął się,
  • maluszek wyrósł z pierwszych ciuchów, spakowaliśmy cały kartonik śpiochów, kaftaników i innych ciuszków. Aż trudno uwierzyć że maluszek tak szybko rośnie,
  • pierwszy raz byliśmy na zakupach w markecie, poszło całkiem nieźle maluszek przespał całą wycieczkę,
Tak jest z takim maluszkiem codziennie jest coś nowego. Odkrywamy i uczymy się siebie codziennie. Spędzamy mnóstwo czasu razem i jestem najszczęśliwszą mamą na świecie.
mój kochany maluszek z mamą ;D

1 komentarz:

  1. Przed Tobą jeszcze tysiące takich "pierwszych razy", dla mnie pierwszy "świadomy" uśmiech córki był jednym z piękniejszych przeżyć. Trzymajcie się cieplutko i zdrowo.

    OdpowiedzUsuń