Zakładki

czwartek, 26 września 2013

komplecik Dolly

Dwa dni temu po powrocie ze spaceru czekała na nas mała paczuszka. Oj jaka byłam szczęśliwa gdy poznałam jej zawartość.

Po kilku tygodniach dotarł do nas zestaw kocyk + poduszka od Dolly klik. A czemu dopiero po kilku tygodniach a no dla tego, że ze mnie jest straszna gapa. Termin realizacji był bardzo szybki, ponieważ Pani Kamila wiedziała, że wracam do domu i uszyła mi komplecik błyskawicznie. Ja czekałam na paczuszkę i doczekać się nie mogłam, w końcu nadszedl, dzień wyjazdu a paczuszki wciąż nie było.

Po powrocie do Szkocji sprawdziłam maila i tam wiadomości od Pani Kamili, że nie wysłałam jej adresu, na który ma wysłać mój komplecik. Jak najszybciej wysłałam dane i paczuszka szybko dotarła do domu w Polsce. A z Polski mama przesłała paczkę do mnie i już z nami jest.

Komplecik jest piękny, testujemy go dwa dni i sprawdza się w 100%. Był z nzmi podczas spaceru, służy do zabawy, jako mata i jako kołderka. Żuk uwielbia poduszeczkę, a w szczególności serduszko przy niej, które może gryźć, żuć i memłać i nie robi mu żadnej krzywdy.


Dzięki Dolly mamy śliczny komplecik i nauczkę na przyszłość, że maile trzeba sprawdzać codziennie.
A tu kilka zdjęć







 
 
Polecam wszystkim piękne rzeczy ze sklepu Dolly. Cały komplecik jest starannie uszyty z fajnych materiałów jakość pierwsza klasa ;-)

1 komentarz: