Zakładki

środa, 10 lipca 2013

czy to już miłość ;-D

Dziś byliśmy na baby massage i mój Żuk chyba zakochał się w pani, która prowadzi zajęcia. Gdy tylko ją usłyszy odrazu banan na twarzy. Tak było i dziś, gdy tylko powiedziała słowo a ten już uśmiech od ucha do ucha. Całe zajęcia kręcił mi się, przewracał się na prawy bok i odchylał głowę do tyłu tylko kiedy ona coś powiedziała. Całe zajęcia leżał wpatrzony i wsłuchany w panią masażystkę. Niesamowite jak reaguje na nią.
Nic nie pomaga ani zabawki, ani głupie minki mamy, ani piosenki no nic. Nie pomogła nawet wiadomość, że Pani jest dużo starsza i ma męża ;-D Żuk wogóle się tym nie przejął. Nieźle się zaczyna czyżby mój synuś wolał starsze panie?!?!?!?!? Mam nadzieję, że to tylko przejściowy etap w jego zyciu ;-D

A i wczoraj, tj. 09-07-13 Żuk mój po raz pierwszy przekręcił się z brzuszka na plecy!!!!! Zrobił to raz i nie chciał więcej powtórzyć, sam był zdziwiony tym co zrobił. Nie zdążyłam nawet tego uwiecznić na zdjęciach. Mój mały spryciula powoli zaczyna się coś dziać.
A dziś Żuk był ważony i waga wskazała 7900, przez ostatni miesiąc przybrał 300 gram. Mój mały pączuś.

Na koniec mam jeszcze pytanie do mam, jeżeli jakieś tu zaglądają proszę dajcie znać w komentarzach czy lekarstwo na ząbki może wpłynąć na zmianę kupy. Kacper od paru dni robi kupkę taką śluzowatą, bez żadnych grudek, kolor jest żółtawo-musztardowy, nie ma gorączki. Nie wiem czy to przez ten płyn na ząbki czy przez same ząbki. Jeżeli miałyście też tak ze swoimi dzidziusiami proszę dajcie znać.

Żuk ogląda telewizję, a poniżej ma focha na mamę

4 komentarze:

  1. Nam się temat rozrzedził przy ząbkowaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam że to wina ząbków!!! Ach te nasze maluszki muszą tyle przejść w tym pierwszym roku.

      Usuń
  2. Kupka raczej od ząbków - mój Kacperek też tak miał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle problemu z tymi kupkami ;-)
      Pozdrowienia dla Mamy i Kacperka ode mnie i Kacperka

      Usuń