Zakładki

środa, 10 lipca 2013

Pakowanie czas zacząć ;-D


Urlop coraz bliżej więc powoli przygotowujemy się do wyjazdu. Powyciągałam już rzeczy z szafy i jestem przerażona ile chcę ze sobą zabrać, a to tylko ciuchy gdzie buty, kosmetyki i najważniejsze żukowe rzeczy.

Nie wiem jak to zrobie ale muszę się spakować w jedną dużą walizkę i dwie małe podręczne. Duża walizka może ważyć 15 kilogramów, 2,5 kilo to sama walizka , więc mam jakieś 12 kilogramów dla nas. Muszę tam zmieścić wszystko na 6 tygodni wakacji. Jedną torbę podręczną zabiera mój mężul, jedzie z nami na 3 tygodnie i powiedział, że zmieści wszystkie swoje rzeczy w tę jedną walizeczkę. Podziwiam go nigdy nie miał problemu z pakowaniem. Druga torba będzie na rzeczy potrzebne podczas podróży, pieluchy, zabawki, ubranko na zmianę w razie co.

Nie wiem jak się zapakować. Najważniejsze są ciuchy Żuczka. One są na pierwszym miejscu, a póżniej moje. Mam jeszcze trochę czasu żeby się zastanowić co tak naprawdę będę potrzebować i co muszę zabrać. Przeczytałam gdzieś, ze najlepiej przygotować sobie gotowe kompozycje ubraniowe a najlepiej je przymierzyć i wtedy łatwiej podjąć decyzję czy chcemy to wziąć czy nie.

Czwartkowy dzień przeznaczam na mierzenie garderoby i wtedy podejmę decyzję co zabieram. Dobrze, że ciuchy dla żuka są już poprane i poskładane, gotowe do spakowania. Pewnie zabiore ze sobą dużo więcej niż będę potrzebować, ja już tak mam. Staram się, robie listę wcześniej tego co potrzebuję. Później analizuję, skreślam, dopisuję a i tak to nic nie daje, bo w dzień pakowania zawsze jest chaos. Pakuje wtedy to co zapisałam i to co skreśliłam, bo się przyda i  jeszcze to co znajdę przez przypadek w szafce i stwierdze, że bez tego nie mogę lecieć. Potem ważenie walizki, przekładanie, rozpakowywanie i tak jest zawsze. Dobrze, że teraz jest lato i nie trzeba brać kurtek, swetrów i ciężkich butów ;-D.

A jak wam idzie pakowanie na urlop i co zabieracie dla swoich dzieciaczków?????


A poniżej prognoza pogody na ten tydzień. Zapowiada się całkiem nieźle:
       
Thursday Sunny Intervals19°C 66°F 12°C 54°F East North Easterly
11km/h 7mph
Friday Sunny Intervals23°C 73°F 13°C 55°F West South Westerly
8km/h 5mph
Saturday Light Cloud15°C 59°F 11°C 52°F West North Westerly
19km/h 12mph
Sunday Light Cloud16°C 61°F 12°C 54°F West South Westerly
24km/h 15mph

   

 
 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz