Zakładki

piątek, 29 listopada 2013

Świąteczne dekoracje

Z każdym dniem coraz bliżej do Świąt Bożegonarodzenia. W sklepach jest już wszystko odnośnie świąt, w radiu puszczają już George Michael więc czas najwyższy zacząć przygotowania do świąt.

Jak co roku 6 grudnia ubieram choinkę. Dla niektórych pewnie to za wcześnie ale ja pomimo mojego wieku uwielbiam święta i ten okres przedświąteczny dlatego chcę się nacieszyć moją choinką.
A już dziś zaczynam myśleć o moich dekoracjach, które poupycham wszędzie gdzie się da. Przedstawie wam kilka zdjęć, które wpadły mi w oko.


Te słoiki szklane są super można zrobić z nimi dekoracje na każdą okazję. Właśnie dziś zamówiłam kilka kształtów i wielkości i czekam z niecierpliwością kiedy do mnie dotrą.









Zdjęcia pochodzą z google i pinterest.

4 komentarze:

  1. Żywa choinka nie dotrzymałaby Świąt :) u nas jest zwyczaj ubierania jej w Wigilię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w domu również ale ja tak kocham święta i ten cały świąteczny szał, że nie mogę tyle czekać. Poza tym ten okres świąteczny tak szybko mija, że trzeba się nim nacieszyć na zapas ;-D

      Usuń
  2. Te "słoiki" cudne :). Mam nadzieję, że pochwalisz się dekoracjami ;)

    OdpowiedzUsuń