Zakładki

sobota, 15 czerwca 2013

nadchodzi lato w żukowej szafie

     Ach nadchodzi lato ale nie to w pogodzie tylko w szafie mojego Żuka. Co do pogody to nie jest źle, mamy ostatnio całkiem ciepłe dni między 15-20 stopni. Jeżeli nie ma wiatru to jest ciepło Żuk leżąc w wózku nie musi mieć czapeczki i sweterka. Jednak gdy wieje to niestety trzeba go ubrać troszkę cieplej. Ale miało być o letniej garderobie.
     Wczoraj mężulo zabrał mnie do miasta ;-D na zakupy, żebym się troszkę oderwała od tych wszystkich codziennych spraw. Pojechaliśmy i co???? zamiast zakupów dla siebie pokupowałam Żukowi kilka wdzianek. Pierwsze co robię gdy wchodzę do sklepu to pytam czy mają dział dla dzieci i jeśli jest to lecę buszować między wieszakami. A o to co upolowałam, jakość zdjęć jest nie najlepsza ale było kiepskie światło

 
Kurcze nie wiem co się stało ale nie mogę przekręcić tych zdjęć ;-D
 



Rzeczy powyżej zakupiłam w Matalanie, a te poniżej to to co zakupiłam w H&M




Zdjęcie nie oddaje uroku i koloru tej koszuli. W rzeczywistości wygląda dużo lepiej
 
 A na koniec jedyna rzecz jaką mama kupiła dla siebie na słoneczne dni w Polsce



1 komentarz: