Zakładki

sobota, 1 czerwca 2013

ciąże celebytów

     Ostatnimi czasy jest wielki baby boom zarówno w Polsce jak i za granicą. Dawno nie było tyle sławnych kobiet z brzuszkami, a może ja poprostu nie zwracałam na to uwagi. Długo sama nie mogłam zajść w ciążę i wszystkie tematy ciążowe i kobiety w ciąży mnie nie interesowały, omijałam je szerokim łukiem. Teraz kiedy sama jestem mamą uwielbiam czytać o sprawach ciążowych, wychowywaniu dzieci oraz o "celebrytach", którzy spodziewają się potomstwa. Cieszę się bardzo, że znane osoby również podejmują decyzję o powiększeniu rodziny. Fajne jest również to, że przyszłe mamy wydają się naprawdę szczęśliwe i może dzięki temu zwykłe kobiety będą chciały powiększyć swoje rodziny. Martwi natomiast to jak przesadnie dbają o to, żeby za wiele nie przytyć i dobrze wyglądać na zdjęciach czy imprezach. 
     Bycie na świeczniku ma swoje plusy i minusy, jest się pod obstrzałem reporterów i paparazzi 24 godziny na dobę. Przebieg znanej ciąży jest śledzony na okrągło i co chwile znajdujemy w necie zdjęcia przyszłych mam. Jak później poradzą one sobie z tą popularnością, gdy będą spacerować ze swoimi pociechami i jak ich dzieci będą reagowały na obstrzał paparazzich??? Ciężkie jest życie celebryty i ich rodzin.
     Cieszę się, że ja jestem zwykłym szarym człowieczkiem i moja ciąża nikogo poza najbliższymi nie interesowała. Mogłam chodzić ubrana jak chciałam, tyć jak szalona i nikt nic mi nie zarzucał. Dobrze być zwykłą kobietą w ciąży i niczym się nie martwić. Móc skupić się tylko na ciąży i jej prawidłowym przebiegu.

A na koniec kilka znanych pań w ciąży:
źródło: net

źródło: net

źródło: net

źródło: net
 To ciąża na którą zwrócone są oczy wszystkich anglików. Wszyscy czekają z niecierpliwością na rozwiązanie i na to, czy będzie to dziewczynka czy chłopiec, bo słyszy się różne opinie. Ja sama czekam z niecierpliwością na ten moment kiedy świat obiegnie informacja o następcy tronu, czy to chłopiec czy dziewczynka ;-)
źródło: net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz