Zakładki

poniedziałek, 27 maja 2013

Najpiękniejszy dzień w roku

      M jak ... nie, nie miłość ;-D dziś wyjątkowo M jak mama. Wczoraj nie miałam czasu zasiąść i skrobnąć parę słów, wrzuciłam tylko post, który był już gotowy. Nie miałam czasu bo mój synek za pomocą rączek swojego taty zorganizował mamusi piękny dzień.
     Co przygotowali mamie, a pozwolili mamusi pospać dłużej, przygotowali obiadek i dali piękne kwiatki i zabrali na spacer na plażę. Było wspaniale !!!


     Nie mogę uwieżyć, że jestem mamą, tak długo na to czekałam. Później pogodziłam się, że ja tylko będę życzenia składać mamie, a nigdy nikt nie złoży mi. Ale doczekałam się i wczoraj obchodziłam swój piewszy DZIEŃ MATKI. I pomyśleć, że rok temu nie wiedziałam jeszcze, że jestem w ciąży.
     Wspaniałe uczucie być mamą i mieć swoje święto. Nie mogę się doczekać kiedy bedzie następny dzień matki, wtedy mój żuczek będzie starszy i będziemy mogli zorganizować i zaplanować ten dzień.

     A już za kilka dni kolejne wspaniałe święto czyli Dzień Dziecka, a później święto będzie miał tatuś. Już nie mogę się doczekać, muszę zaplanować coś wspaniałego dla mojego żuczka i jego tatuśka ;-D.
kwiaty od synka

spacerowo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz