Zakładki

piątek, 24 maja 2013

Postanowienie

      Nie nie będzie o dietach, chudnięciu i ćwiczeniach, a zupełnie o czym innym. Postanowiłam, że jeżeli nadaży się okazja to kupię maszynę do szycia. Postanowiłam i postanowienia tego chcę dotrzymać.
Nie nie myślcie sobie, że potrafię szyć, należę do tej grupy ludzi , która nie posiada takich zdolności.
Nie zostały przekazane mi w genach takie umiejętności. Żałuję bardzo zwłaszcza teraz kiedy mam synusia i mogłabym mu twożyć piękne rzeczy. Moja mama pięknie potrafi szyć, dziergać na drutach i szydełku, ślicznie rysuje i maluje, a ja niestety nie potrafię.
Ale brak talentu mi nie przeszkadza, ponoć praktyka czyni mistrza i ja chcę spróbować. A niżej przedstawie moje dzieło, które wykonałam jeszcze jak mój pupuś był w brzuszku.

Troszkę krzywo wyszło ale jak na pierwszy raz nie jest źle ;-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz