Zakładki

piątek, 24 maja 2013

zdjęcia do wywołania

     Wczoraj miałam bardzo ciężkie zadanie do wykonania, a mianowicie postanowiłam wybrać zdjęcia mojego pupusia do albumu i żeby mieć pamiątkę na papierze a nie tylko w komputerze. Zastanawiam się czy wszystkie mamy tak mają czy tylko ja? Wydaje mi się że wszystkie! A co, a mianowicie to, że nie potrafie wybrać kilku zdjęć dla mnie wszystkie są piękne.
Kiedy w końcu po 3 godzinach przeglądania, wybierania pokazałam mężowi co wywołam, a on obejzał je szybciutko i powiedział, że po co mi tyle takich samych zdjęć. Na co ja oburzona, że jak to przecież każde jest wyjątkowe i zupełnie inne. A mąż na to, że jeśli głowa przesunięta o 1 cm w prawo na kolejnym zdjęciu jest czymś aż tak wyjątkowym to nie powinnam wogóle wybierać zdjęć tylko wszystkie dać do wywołania. I weź tu zrozum facetów, nie potrafią docenić naszej pracy i tego że zdjęcia są inne.
     Ale co tam nie słuchałam męża i to co wybrałam uważam za wspaniałe i wyjątkowe i wysłałam już je do wywołania oraz zaprojektowałam pierwszy album mojego słodziaka. Teraz czekam kiedy ta wspaniała przesyłka dojcie do nas, mam nadzieję, że szybciutko.

Tatuś usypia synusia 1-0 dla synka

2 komentarze:

  1. Ja mam podobne dylematy. Dlatego od pewnego czasu to zadanie zlecam mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mężulek umywa ręce, mówi że ja i tak po nim wszystko poprawiam także zostawia wszystko dla mnie :-D

      Usuń