Zakładki

wtorek, 15 stycznia 2013

34 tydzień

Dziś rozpoczynam 34 tydzień. Waga na dziś 73 kg, 11 kilo przybyło od wagi początkowej. Trochę za dużo ale nie potrafię oprzeć się słodkością. Jak czuję się w tym tygodniu:
  • odczuwam ból nóg i pleców (chyba muszę zacząć ćwiczyć),
  • szybko się męczę, np. jak odkurzam to póżniej mam wrażenie jak bym brała udział w maratonie,
  • troszkę puchną mi nogi,
  • jak długo stoję to mam wrażenie, że brzuch ciągnie mnie w dół, a skóra swędzi jak diabli, ukojenie daje oliwka Hipp,
  • wycieczki do toalety cały czas, poprostu najlepiej byłoby zamieszkać w łazience,
  • zgaga, najgorsze cholerstwo jakie mogło się przyplątać ;-)
Ale nie ma co narzekać, dam radę. Chyba czas pomyśleć o pakowaniu walizki do szpitala. Muszę przejrzeć rzeczy i sprawdzić czy wszystko mam, żeby później się nie stresować.
A to mój brzusio :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz