Zakładki

czwartek, 3 stycznia 2013

Marzy mi się karmienie piersią i mam ogromną nadzieję, że to marzenie się spełni. Nie będzie trzeba wydawać kasy na mieszanki, podgrzewać, martwić się na wyjeździe czy będzie gdzie podgrzać butelkę itp. Z cycusiem bylibyśmy zawsze i wszędzie tam gdzie maleństwo. Ale wiadomo buteleczki dla maluszka w domu się przydadzą, np. jak mama bedzie musiała się gdzieś udać to tatko będzie mógł nakarmić dziecinę porcją mleka. Rozglądam się właśnie za buteleczkami na ebay-u. Jest tyle, że nie wiadomo, na któe się zdecydować. Szukam przede wszystkim antykolkowych.
I na początek znalazłam butelki firmy tommee tippee closer to nature, można kupić 160 ml lub większe. Producent zachwala, że korzystając z butelek dziecko nie połyka nie potrzebnie powietrza, smoczek butelki jest kształtem zbliżony do kobiecego sutka, co powoduje, że mleko nie leci zbyt szybko tylko równomiernie. Cena też nie jest najgorsza za komplet 2 szt x 150 ml 12,99
Kolejne to butelki NUK również antykolkowe. Cena zestawu to 23,99, a w zestawie są 4 butelki, 1 smoczek i szczotka do czyszczenia.
Firma MAM również posiada w swojej ofercie butelki antykolkowe dla maleństwa 0+, dzięki smoczkowi, który jest silikonowy i ma specjalny skład mleko jest ssane równomiernie i dziecko nie połyka powietrza. Mają śliczne pastelowe kolorki, a cena to 14,99.

Mi osobiście spodobały się butelki firmy mOmma, których kształt jest fantastyczny! Posiadają smoczek-antykolkowy cokolwiek to znaczy ;) ich cena to 9,89
Osobiście zakupie, chyba - nie wiem nie mogę się zdecydować, tomme tippee komplet butelek. Mam nadzieję, że się sprawdzi???!!!!!.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz