Zakładki

piątek, 18 stycznia 2013

lista rzeczy do szpitala

Rzecz, która spędza przyszłym mamą sen z powiek, szczególnie tym, które matkami zostaną poraz pierwszy TOBA DO SZPITALA. Co ze sobą zabrać, co jest niezbędne, a co raczej nam się nie przyda. Czytając blogi dziewczyn, w różnych stronach Polski co innego jest potrzebne. Oczywiście są podstawy, które trzeba mieć ale co oprócz tego. Tak naprawdę nie wiem co mam wziąć. Spotkanie z położną mam 31 stycznia i wtedy muszę ją zapytać co mi się przyda.
Na tę chwilę posiadam:
  • koszulę x 3 szt. - jedną mam odpinaną zupełnie, chcę ją mieć w chwili porodu, poniewż u nas w szpitalu praktykuje się kontakt skóra-skóra. Więc jeżeli wszystko będzie ok mój maluszek będzie sobie leżał na mnie. Pozostałe to tradycyjne koszule przeznaczone dla matek karmiących
  • szlafrok
  • ręcznik do kąpieli i twarzy
  • ręczniki papierowe
  • tantum rosa
  • kapcie i skarpety
  • podpaski poporodowe
  • majtki siateczkowe
  • wkłady na łóżko
  • wkładki laktacyjne
  • laktator
  • kosmetyki
  • telefon i ładowarka
  • coś do poczytania
  • drobne do automatu
Na pewno muszę dokupić klapki pod prysznic, bo tego mi brakuje co do reszty to nie mam pojęcia co powinnam wziąć?????? Nie wiem???!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz