Zakładki

wtorek, 8 stycznia 2013

Porządki

Wczoraj miałam nic nie robić tylko odpoczywać cały dzień ale niestety nie udało mi się. Raczej nie wytrzymałam i wziełam się za przejrzenie i pranie Kacperkowych ciuszków.
Troszkę się tego nazbierało. Większość ciuszków 0-3 miesiące dostaliśmy od znajomej, bo ma synka, którego urodziła w sierpniu. Udało nam się zaoszczędzić troszkę pieniędzy.
I tak Kacper jest w posiadaniu:
  • śpiochy-pajace z długim rękawem
56cm - 19 szt
62cm - 14 szt
  • body z krótkim rękawem
56cm - 15 szt
0-3 m-cy - 3 szt
6-9 m-cy - 10 szt
  • body z długim rękawem
0-3 m-cy - 5 szt
  • bluzeczki z długim rękawem
56cm - 3 szt
62cm - 3 szt
  • spodnie
0-3 m-cy - 5 szt
3-6 m-cy - 4 szt
  • kombinezon
0-6 m-cy - 1 szt
To wszystko co posiadamy z ciuszków. Nie wiem czy to wystarczy, czy może potrzebujemy więcej rzeczy. Wszyscy mi mówią do okoła, że noworodek szybciutko rośnie i nie ma co kupować dużo ciuszków, ale z drugiej strony co jak mi zabraknie. Przecież nim się wypierze zabrudzone ubranka i nim one wyschną to też potrzeba trochę czasu - oooo pomocy!!!!!!!
Myślę, że jak będę na zakupach a wpadnie mi coś fajnego w oko między 3-6 m-cy to pewnie kupię ;)

A to pranko, teraz tylko muszę poczekać aż wyschnie i poprasować.


Fairy Non Bio Gel
A do prania używam FAIRY GEL (źródło sieć)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz