Zakładki

środa, 30 stycznia 2013

plan porodu i torba do szpitala

Jutro mam  wizytę położnej więc dziś musiałam skończyć mój plan porodu. Nie jest to taki idealny plan, w mojej karcie są pytania odnośnie porodu, np:
- czy chciałabym aby ktoś towarzyszył mi podczas porodu,
- czy chciałabym aby bicie serca było monitorowane za pomocą maszyny czy stetoskopu,
- czy chcę aby mojemu dziecku podano witaminę K po urodzeniu,
- czy chciałabym po urodzeniu mieć kontakt skin-to-skin,
i parę innych. Takie, które pomogą położnym w sprawnym przebiegu porodu.
Niektóre z tych pytań są zadziwiające, jak np to odnośnie monitorowania serduszka dziecka. Kto w dzisiejszych czasach chce monitorować bicie serca za pomocą stetoskopu? Hallo mamy XXI wiek.

Dziś skończyłam pakować moją torbę do szpitala. Mogę teraz już spać spokojnie i wiem, że gdyby coś się zaczęło torba jest gotowa. Nie zmieściłam się w jedną musiałam jeszcze spakować trochę w drugą - torebkę wyjściową;-) ale co tam. Ważne, że wszystko jest. A w torbie mam:
- dokumenty i kartę ciąży
- koszulę nocne x 3 szt, szlafrok
- ręcznik do kąpieli i mały do twarzy oraz ręczniki papierowe
- chusteczki do higieny intymnej, płyn do higieny intymnej,tantum rosa, podpaski, wkłady poporodowe, majtki jednorazowe
- skarpety, kapcie i klapki pod prysznic
- szczotka do włosów, gumka, opaska, kosmetyki, pasta do zębów i szczoteczka
- wkładki laktacyjne, biustonosz do karmienia, laktator
- ładowarka do telefonu, drobne, mała woda mineralna, muzyka i coś do czytania :-)
dla synka
- kocyk, rożek, pieluszki tetrowe i ręcznik do kąpieli
- pieluchy jednorazowe, chusteczki nasączone, oliwka
- 3 komplety bodziaki, śpiochy, kaftaniki, czapeczki, niedrapki
trochę kiepska jakość ale mam nadzieję, że coś widać.
A teraz kulinarnie. Dziś na lunch mieliśmy koktajl z natki zielonej pietruszki i kiwi. Nie przepadam za pietruszką ale nie ma się co oszukiwać, że zawiera dużo witaminek :-)
A oto co potrzebujemy
I efekt końcowy
Pyszny i pożywny i bardzo smaczny. Ja dodaję jeszcze łyżkę miodu jeżeli jest dla mnie zakwaśny , polecam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz