Zakładki

niedziela, 27 stycznia 2013

przesyłki

W tym tygodniu przyszło kilka paczek z rzeczami dla maluszka. Listonosz ostatnio bywa u nas tak często, że już nawet nie czeka aż otworzy mu się drzwi tylko sam wrzuca paczki do domu. Wyjątkiem są paczki za potwierdzeniem.
I tak ostatnio przyszły do nas butelki antykolkowe z tommy tippee 2szt. Kupiłam na wszelki wypadek jak nie będę mogła karmić piersią to butelki już będą.

Kolejna przesyłeczka to laktator również od tommy tippee. Kupiłam ręczny nie elektryczny, nie wiem czy to dobra decyzja. Okaże się później, mam nadzieję, że maluszek nie będzie miał problemów ze ssaniem i laktatora nie będę musiała używać zbyt często.
Sam laktator troszkę mnie przeraża ;-) mam nadzieję, że ściąganie pokarmu nie jest zbyt bolesne.
W skład kompletu wchodzi laktator,  2 pojemniki do przechowywania mleka, pojemnik do sterylizacji i wkładki laktacyjne. Cena zestawu to 12 funtów.
Przyszedł nam również pierszy zestaw kosmetyczno-higieniczny, a mianowicie szczoteczka i grzebyk do czesania małej czuprynki.
Przyszło jeszcze krzesełko-bujaczek ale nie zdążyłam jeszcze rozpakować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz